سخن روز /
ادامه توزیع میوه نوروزی و اقلام تنظیم بازار تا پایان تعطیلات نوروز توسط شبکه تعاونی روستایی استان گیلان
1403/01/08
ادامه توزیع میوه نوروزی و اقلام تنظیم بازار تا پایان تعطیلات نوروز توسط شبکه تعاونی روستایی استان گیلان
 
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان گیلان،دکترکیوان حسن پور لسکوکلایه مدیر سازمان تعاون روستایی استان ضمن اعلام این خبر، گفت: غرف و فروشگاه های مصرف شرکت های تعاون روستایی در مرکز استان و تمام شهرستان ها در ایام تعطیلات نوروز، فعال بوده و اقلام تنظیم بازار را به مردم عرضه می‌نمایند.
 
کیوان حسن پور بیان داشت: طبق برنامه ریزی که انجام شده، فروشگاه ها و غرف موقت ایجاد شده از ایام پایانی سال 1402 و آغاز ماه مبارک رمضان بصورت ویژه فعال شده و با قصد خدمت رسانی به مردم از عید نوروز تا عید سعید فطر همچنان در حال خدمت رسانی به هم استانی ها و عرضه کالای با کیفیت به ارزش زیر قیمت بازار می باشند.
 
مدیر سازمان تعاون روستایی استان گیلان افزود: خرما مضافتی، میوه، مرغ و شکر تنظیم بازار، برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی و... از جمله اقلامی است که جهت تنظیم بازار و با قیمت و کیفیت مناسب توسط اتحادیه ها و تشکل های تعاونی روستایی توزیع می‌شود و با استقبال مردم مواجه شده است.
 
حسن پور خاطر نشان کرد: همکاران ما در مرکز استان و شهرستان ها بر مرکزعرضه توزیع و فروشگاه ها، نظارت مستمر دارند و با همت کارکنان شبکه و تشکل های تعاونی روستایی سطح استان، تلاش می‌کنیم تا در این ایام نوروز، خصوصا ماه مبارک رمضان، خدمت رسانی شایسته به هم استانی ها و مسافرین نوروزی استان داشته باشیم.
تعداد مشاهده خبر22 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه